Aug 17, 2010

~

Bismillahi walhamdulillah.

Hari ini sungguh serba tidak kena. Seharian ini 3 percubaan untuk amek darah semuanya tidak berjaya. Ditambah dengan penyataan pesakit yang menyakitkan.. Allah, sungguh saya kena kuat!

"kak, saya budak baru belajar! Minta maaf kerna tak secekap HO atau MO. Tapi jangan buat saya rasa sungguh kecil!!" Jerit hati saya bersungguh-sungguh tadi.






Firman Allah s.w.t:

" Yang menciptakan mati dan hidup, untuk menguji kamu, siapa di antara kamu yang lebih baik amalnya. Dan DIA maha Perkasa, Maha Pengampun." (67:2)



Biarlah. Hidup perlu terus. Sekali rebah dua kali bangkit.






Failures do not define me.

Allah knows best~

5 comments:

Ahmad Firdaus Fuzai said...

Bila ditanya kepada seorang Hartawan, yang kaya raya ( tak ingat nama sapa), berkenaan kekayaan dan kejayaan hidupnya dengan harta yang begitu banyak.

Hartawan itu lalu menjawab : Apa yang kamu lihat sekarang ini hanyalah 1% daripada kehidupan yang saya lalui.

99% yang bakinya sebelum ini adalah kegagalan!

Sesuai dengan quote last sekali tu : Failure do not defines who u are. Keep walking.

aen_aisyah said...

Allah ada=kuat.

fatimah said...

definitely failures never define you! get back up and fight back!!

fatimah said...
This comment has been removed by the author.
aen_aisyah said...

=)