Feb 23, 2009

Bismillahirrahmanirrahim..


Em.Dah seminggu lebih dinner fpsk berlalu.hu.berbanding tahun lepas kali ni agak meriah.tak banyak beza pum tapi.tempat n makanan lagi best tahun lepas nway.hehe. Myb sebab tahun lepas kelas kami tak buat show dan tahun ni buat.jd lebih rasa sebahagian dari majlis.em.Alhamdulillah.apa yang berjalan dan berlaku sebagaimana yang dirancangkan.kita merancang Allah pun merancang.tapi Dialah sebaik2 perancang.walaupun macam biasa lah mcm2 cubaan dan dugaan dalam merealitikan idea2 sahabat dlm bentuk sketsa yang menarik.tak gitu ummu?hu.

Entri ni khusus utk rakamkan setinggi2 penghargaan pada kwn2 yang menjayakan sketsa INFLUENZA? pada 130209 yang lepas.secara langsung dan tidak langsung.Untuk sume actor actress yang bes,maceh byk2.. request dari seorg kwn,RAI bukan nama sebenar(hehe)tabik spring utk team props yang yang dedikasi dan sistematik dan cun dan..…(apalagi ye rai?huhu)..




team pros@make up artis



‘dust’ yang ceria




'pasukan' nasal hair n mucous..(sap tak puas ati gambo de tade..he)

Macrophage yang waspada.hehe


~ buat sahabat2 y2 fpsk yg dirahmati Allah..Mari kita berjuang!! Utk 1st pro exam yang tinggal 47 hari je ag.InshaAllah,semalam Dia tolong..hari ni Dia tolong.esok pun Dia akan tolong.Have faith!!

Hanya Dia sebaik2 penolong..


Hasbunallah wani’mal wakil ni’mal mawla wani’mannasir..

2 comments:

Anonymous said...

kak syah
gambar sy xde k?

pelakon utama ni
haha

aen_aisyah said...

ampun2..nati ksyh letak neh.hehe.seman~