Nov 21, 2008

Barakallahu lakum...

Firstly, seinfiniti kesyukuran atas nikmat usia yang dikurniakanNya. Alhamdulillah ya Rahman...21 tahun berpijak atas muka bumi sedang taklifan khalifah di pundak mencetus suatu rasa yang selalu bertandang di setiap ulang tahun kelahiran…

Alhamdulillah ‘ala kuli halin wa ni’mah..

Amek kesempatan untuk ucap syukran jazilan kathira pada sume sahabat2 yang mendoakan kebaikan diri sempena ulg thn kali ni..ukhuwah evalasting =)

Moga Allah merahmati kehidupan kita semua..
++ Barakallahu fieykum..

p/s :

~ k.izat – sgt seronok dapat teman akak. Pengalaman yang meriah.
~yus – nanti menkan lagu instrumentalia doa bleh? (ballads 4 adeline=besh amt)
~ rai,nija,ina,mira –da jadi kak aisyah bl8 la..he..maceh byk nway!

~ kiena- tq 4 da nice post! =) ( http://autumnzapple.wordpress.com/)

4 comments:

:: yusra :: said...

boleh3. insyAllah.
tunggu saye prketis sampai pandai dulu k..nak carik note tu tatau katne.hueee

aen_aisyah said...

hoo..carik la kat ane2.kat glenview ke australia ke..hehe.
slalunya cari ni menda yang hilang kan?
lau yg dpn mata agak2 la kn org pgil cari gak ke tak??
hehe..;)

:: yusra :: said...

hmm..len mcm bunyi nye tu.
salu kalau dpn mate ni, org panggil tak nmpk-bukan hilang.
mcm satu peribahase tu,
gajah depan mata tak nmpk, kuman seberang laut tuuu boleh nmpk.
tak ke pelik tu? ;)

people.people.
winks

ryu said...

weeeeeeeeeee~
:D